@ Abu Dhabi - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Peter Viegem - WaarBenJij.nu @ Abu Dhabi - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Peter Viegem - WaarBenJij.nu

@ Abu Dhabi

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

09 Februari 2010 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Net aangekomen op het vliegveld te Abu Dhabi, en het is meteen tijd voor de korte broek (die ik natuurlijk heel slim in mijn ruimbagage heb gelaten). Mijn laptop pikt zowaar een signaal op wat ook nog eens toegang tot het internet verleent, et voilá, hier is mijn eerste verslag(je) buiten Nederland.

Zoals ik in mijn vorige blog al had geschreven, waren de laatste weken nogal heftig, en ik moet zeggen dat is tot op dit moment nog steeds wel aan de gang. Erg chaotisch allemaal, maar niet minder leuk daardoor.

Afgelopen weekend heb ik mijn uitzwaaifeestje gehad en dit was zeeer gezellig, en voornamelijk erg leuk. Leuke cadeaus gehad, en heel veel snoep en eten voor onderweg, waar Marieke nu waarschijnlijk heel blij mee is. Om 6 uur lag ik dan ook in bed, om vervolgens om 10 uur door een smsje van Gep (Leider van SVC 2) weer gewekt te worden. Hierna snel mijn spullen gepakt en naar de voetbal gegaan, om hier met 5-1 van Sprundel te winnen. Dat het 1e daarna nog (eindelijk een keer) wint van de Schutters, maakt het feestje natuurlijk wel compleet.

Na de voetbal, en afscheid genomen te hebben van mijn vrienden, hebben we thuis met gezin nog gezellig gegeten, hoewel ik wel moet zeggen dat ik er niet helemaal bij was, aangezien ik erg moe was en het nogal druk was qua gedachten in mijn hoofd. Hierna de laatste spullen nog gepakt om mijn bedje weer in te duiken.

Na, weer, een korte nacht, zijn we gisteren om 16.00 vertrokken richting Brussel. Hier hebben we (Marieke, Coen en mijn ouders) nog even wat gegeten en daarna was het tijd om afscheid te nemen. Wat me meteen al op valt is dat naarmate de datum van vertrek naderde, je er pas achter gaat komen hoe belangrijk sommige mensen zijn in je leven, en ik moet zeggen dat ik me dit pas besefte toen ik zondag van de voetbal terug naar huis liep. Maar al met al, valt het me niet erg zwaar, en is dit gevoel dan ook (met name door de 25 graden hier ;)) als sneeuw voor de zon verdwenen.

De vlucht is vervolgens goed gegaan, heb nog wat slaap kunnen pakken, en nu zit ik hier dus in de wachtruimte te kijken naar hoe het vliegtuig wat mij naar Sydney moet brengen in gereedheid wordt gebracht. Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor alle reacties, smsjes, en mailtjes, helaas kan ik ze nu nog niet allemaal beantwoorden, maar dat komt nog wel goed.

De foto's van mijn feestje en Abu Dhabi zijn overigens op dit moment hier te vinden:

http://picasaweb.google.nl/pvviegen


Nou..dat was het weer even, ik zal proberen wanneer ik écht ben gearriveerd weer een blog te schrijven, tot dan!

Groeten Peter

  • 09 Februari 2010 - 08:48

    Marleen:

    Grappig dat je nu alweer kon internetten! 25 graden, daar kunnen wij alleen nog maar van dromen! Goede reis verder!!!!

  • 09 Februari 2010 - 12:17

    Peter D.:

    Zo val je van de ene belevenis in de andere.
    Net een mooi afscheidsfeest achter de rug en nu al via Abu Dhabi op weg naar Sidney.
    Een voorspoedige reis verder en we volgen je belevenissen op de voet.

  • 09 Februari 2010 - 13:06

    Jolanda:

    fijn dat het eerste deel van de reis goed verlopen is. heb alle verhalen van je vader en moeder gehoord over je uitzwaaifeestje en vond het fijn je maandagmiddag nog even persoonlijk gedag te zeggen. Goede reis verder!! en tot het volgende verslag.

  • 09 Februari 2010 - 18:02

    Judith Haubrich:

    Hoi P,

    Jammer dat ik je afscheidsfeestje moest missen vanwege zware verkoudheid/ziekte, maar het leek me niet verstandig om je dat cadeau te geven vlak voor vertrek. Have fun de komende 324 dagen !! Groetjes Judith

  • 09 Februari 2010 - 20:30

    Hans:

    Hey Peter,

    Ik ben echt super jaloers op je dat je dit gewoon durft te doen. Ik krijg al heimwee na een weekje Kerkraden.

    Lekker weertje daar, lees ik wel. Ben benieuwd naar je volgende berichten.

  • 09 Februari 2010 - 20:41

    Jean:

    Heey Peet,

    Niet echt hobbelig geweest onderweg? (daar waar mama altijd zo van houdt:))
    Als het goed is ben je nu aan het wachten op je vlucht naar Brisbane. Ben erg benieuwd hoe het met je gaat, gelukkig snel bericht via je site! Nou hopen dat ze inderdaad op je staan te wachten in brisbane... haha, succes he broertje!!

    groet grote zus

  • 10 Februari 2010 - 05:54

    Bart:

    25 graden, pfff wat dacht je van -2 en veel wind, overdag! ach ja, je weet wat ik gezegd heb hè, ik zou willen dat ik gestudeerd had, hoefde ik niet zo af te zien met dit weer! :P haha, ik hoop dat je bij aankomst in brisbane nog een beetje leeft, sterkte en succes, ik lees het binnekort wel weer!, laterrr

  • 10 Februari 2010 - 10:05

    Marieke:

    Nou broertje,
    je gelooft het niet, maar hier zijn de straten 'gewoon' weer wit. Bah!
    Ik ben jaloers!

    Ondertussen al in Brisbane? Of ben je al keihard aan het feesten? ;)

  • 10 Februari 2010 - 12:07

    Manon:

    Goed weer, internet,
    wat wil je nog meer?
    Geniet ervan!

    liefs

  • 10 Februari 2010 - 12:55

    Coen:

    Hoi Broertje!!!!

    Hoorde van ma dat de reis goed en veilig verlopen is.

    en stond er iemand klaar om je op te halen van het vliegveld??

    zie graag je volgende berichtje weer verschijnen zodat we weten wat je allemaal beleefd daar.

    groeten Coen


  • 10 Februari 2010 - 13:31

    Kirsten:

    Hey Peter!

    Leuke foto's! Sorry dat ik niet meer langs kon komen op je feestje! Hopelijk is de rest van de reis ook nog goed gegaan!

    xx

  • 11 Februari 2010 - 10:06

    Botero:

    Ziet er allemaal goed uit man, lekker weertje, goede reis, leuke kamer..
    Enjoy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Peter

Adres: 96 Edmund Rice Drive 8204 4215 Southport, QLD Australia Tel. nr: +61449138298

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 25584

Voorgaande reizen:

08 Februari 2010 - 19 December 2010

Peter een jaar in Australië

Landen bezocht: