Een jaartje Down-Under - Reisverslag uit Standdaarbuiten, Nederland van Peter Viegem - WaarBenJij.nu Een jaartje Down-Under - Reisverslag uit Standdaarbuiten, Nederland van Peter Viegem - WaarBenJij.nu

Een jaartje Down-Under

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

31 December 2009 | Nederland, Standdaarbuiten

Bij deze mijn eerste verslagje op deze site, waar het de bedoeling is dat er nog vele zullen volgen. Zoals iedereen wel weet ga ik per februari 2010 een klein jaar in Australië de Master of Marketing volgen. De stand van zaken op dit moment is nu zo dat ik binnenkort de optie op mijn ticket zal gaan lichten en vervolgens alle randzaken moet gaan regelen. Dit gaat om hele kleine dingen, maar ook wel over een paar dingen waar ik nog eens heel goed over na moet denken. De accomodatie bijvoorbeeld, een twijfel tussen een appartement (met vijf anderen) op de campus, wat dus ook wat duurder is, en een appartement buiten de campus, wat ik pas kan ga zoeken wanneer ik in Australië zit. Een moeilijke keuze, omdat het toch enigzins bepaalt hoe je jaar zal gaan verlopen. Voor degene die het overigens nog niet weten, Griffith University ligt aan de Gold Coast, Southport om precies te zijn. Het wordt ook wel surfers paradise genoemt, dus jullie weten al dat er hilarische tafarelen zullen gaan plaatsvinden aan het strand van Southport. De ticket die ik in optie heb staan betreft een vlucht welke 8 februari om 22.00 te Brussel vertrekt, om vervolgens naar Abu Dhabi te vliegen –ben ik daar ook eindelijk een keer geweest-. Na een stop van +/- vier uur vlieg ik dan naar Australië om in Sydney over te stappen op een vlucht naar Brisbane waar ik dan waarschijnlijk 10 februari in de ochtend zal arriveren. Dan nog de bus naar Southport, en vanuit daar is het eigenlijk nog een grijs gebied. Nog genoeg dingen te onderzoeken en uiteindelijk te regelen dus. Eerst nog mijn stage bij Nikon afronden, daarna natuurlijk nog veel leuke dingen doen met vrienden en familie, om dan uiteindelijk jullie te verlossen van mijn aanwezigheid en een jaartje rust te gunnen. Tot de volgende blog!
Groetjes Peter

  • 01 Januari 2010 - 09:28

    Aat En Theo:

    We hopen dat je een geweldig jaar krijgt waarin je heel veel leuke dingen meemaakt en je natuurlijk met je behaalde master terug komt. Heel veel plezier en geniet ervan!
    Dikke kus.

  • 09 Januari 2010 - 13:26

    Gep:

    Pas op voor de sharks daar he ;-)

  • 09 Januari 2010 - 19:24

    Kirsten:

    Zo dat ziet er al goed uit. Ik meld me even aan zodat ik automatisch bericht krijg als je weer iets schrijft. In ieder geval nog even afspreken voordat je gaat!!

  • 15 Januari 2010 - 09:52

    Pierre,Corinne,Jari:

    Hey Peter,

    Veel plezier daar en we gaan je zeker volgen al die spannende avonturen die je gaat mee maken.

  • 16 Januari 2010 - 21:13

    Jean:

    Heey Peet!!

    Zo, eindelijk is het dan zover, je hebt er een jaar op mogen wachten! Heel veel plezier daar en we zullen vanachter de pc meegenieten...:)
    Succes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Adres: 96 Edmund Rice Drive 8204 4215 Southport, QLD Australia Tel. nr: +61449138298

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 25583

Voorgaande reizen:

08 Februari 2010 - 19 December 2010

Peter een jaar in Australië

Landen bezocht: